Saturday 26 March 2011

Kauaoodatud kaunike:)

Olin bloggi täiesti ära unustanud, isegi parool ei olnud meeles. Kuni sain Katrelt kirja, et kuhu ma kadunud olen, blogisse ka midagi kirjutanud ei ole juba ammu. Arvasin, et ei ole ühtegi lugejat ja läksin laisaks;)

Ilmad lähevad meil iga päevaga ilusamaks, mõnda aega on juba lumikellukesed ja märtsikellukesed õitsenud.
Ei saa ütelda, et ilm on soojemaks läinud:( täna öösel oli -5 chilly:S magada oli ka natuke jahe.

Norra keele õppimine edeneb täies hoos ja sõnavara suureneb iga koolipäevaga. Ainult, kui nüüd saaks natuke praktikat. Kodune keel on jätkuvalt inglise ja pisikesega norra keel, aga ega temaga pikalt ei räägi.
Põhilised teemad on Super Mario ja mis me täna sööme-teeme-vaatame jne. Minu plaan oli, et alates sellest nädalast me räägime ainult norra keeles, nüüd nädal juba läbi ja ma ikka sama tumba:(  Imelik, kuidas inimestel hääl muutub, kui mõnes teises keeles on vaja rääkida. Ma olen harjunud inglise keelega, kui G. järsku hakkab norra keeles rääkima, siis ma lähen krampi ja ei oska vastata kõige lihtsamale asjale ka.

Eestisse tahaks väga, väga tulla, aga üksinda ei taheta mind lasta ja siis kui mul on vaheaeg on poiss meiega. Nii et üks suur jama.Mulle oleks muidugi kasulikum, kui kahekesi tuleme, siis ma saan rohkem riideid Norra tuua. Üks variant oli munadepühadeajal, aga rahakott on nii vaikseks jäänud selle kohapealt, et ma pean vist meelde tuletama natuke.
Meil on kõik väga väga hästi, polegi vist kunagi nii õnnelik olnud. Ta on ka tiiger, seega päris palju ühiseid tiigri tunnuseid. Näiteks, meile mõlemale meeldib mõni päev "ainult" logelega ja siis jälle teine päev, olla üli efektiivne ja töökas.Meil on nii erinev taust, G. on huvitud nõukogude ajast, elust Eestis jne. Mina jällegi uurin elu Indias. Kui ta kokkama hakkab, siis on ta teinud igasuguseid India roogasid...mmmm nii maitsvad.

Koolipäevadel olen linnas ja siis ülejäänud aja leian tegevust kodus või käin jalutamas, see siin  minu tavaline kohake jalutamiseks. Nüüd on lumi kadunud ja ilm pole ka nii sombune.Minu lähedal elab üks noor perekond Pärnumaalt. Mehega pole ma kohtunud, aga naine (Liina 26a) ja laps (Bert1,5) nendega olen jalutamas käinud. Ootame ikka paremaid ilmasid, siis võtame midagi suuremat ette.






Mõtlesin, siin kaua aega tagasi, et maja on kena ja armas , aga aed on igav. Paar nädalat tagasi käisime aianduspoes ja ostsime kokku hunniku seemneid ja 10 päeva tagasi hakkasin pihta millagai, mida ma pole varem teinud- ehk siis ajamaaga. Praegu on lihtne, siiani on ainukeseks tööks olnud seemnete külvamine potti vms. vabandan ette, kui õigeid sõnu ei oska tarvitada.10 päeva on möödas ja sellid on nina välja pistnud:

Lõvilõug












Kirsstomat












Aster
Nemad olid kõige esimesena väljas.











 Basiilikum
 natuke kehvikud on


Sibul
Viimane katsetus, see polnud just väga raske












Ülejäänud kraam: herned, peedid, salatid jne lähevad otse peenrale. Pole aimugi, mis välja tuleb:) Loodan igast asjast vähemalt ühe maitsta saada.See suvi on vaja terrass ära lõpetada ja aias tööd teha, kellel vähegi aega ja töötahet täis, tulge aga külla:)

Ma nüüd linna päikest nautima, olen homme jälle tagasi:)

Kallid kõigile!

1 comment: