Friday 1 April 2011

Jippi jälle reede:) Norras olles on see muutunud täiesti tavaliseks päevaks. Nagu iga teine tööpäev. Aeg läheb kiiresti, aasta tagasi olin vallaline, parimateks sõpradeks olid klubid ja peod. Nüüd olen täis karsklane ja ei saa ütelda, et seda peolooma elu taga igatsen. Muidugi igatsen klubitamist Tipside seltsis, see on alati lahe!

Laupäevad on siin hullumajad. Kui on vaja shoppama minna, siis on vaja varuda kõvasti aega, et ummikutes passida. Tundub, et nädala keskel pole rahval aega käia kuskil, siis lükatakse kõik käigud laup. peale. Pühapäeval on kõik kinni, vist mõned bensukad on lahti. Eestis võiks ka selline seadus olla, vaesed inimesed töötavad öösel, päeval ja nädalavahetustel sama raha eest. Tööandjad on selle punkti nii ilusti ära muutnud töölepepingutes. Olen seda omal nahal tundnud, sellega ei annagi vaielda, kui ei meeldi, siis ei tööta.

Täna olen terve päeva kodus olnud, alles 20 ajal käisime poes ja jalutasime natuke. Ilm on jälle kehvaks läinud torm, vihm ja tuul.  Kõige armsamaks kohaks on saanud magamistuba, sest see nii armas, selline hele ja palju valgust. Kui ma üksinda olen kodus, siis all korrusel tundub nii kõhe. Ma olen pisikese Õlega nii ära harjunud, et suure lossiga ei tule see kuidagi välja.

3 comments:

  1. Kogu jutt oli aprillinali tegelt:)

    ReplyDelete
  2. Niiet sa ikka igatsed klubitamist taga ja siiski sina pesed trussareid-rätikud-musti-kirjusid koos?

    ReplyDelete
  3. jees tundub nii, kui see oli nali:)

    ReplyDelete