Sunday 10 April 2011

Soe pühapäev:)

Täna oli üks imelik päev, siin Bergeni külje all. Kui tavaliselt nädalavahetustel ainult sajab, siis täna oli väljas päike + tuulevaikne ja 18 kraadi sooja. See temperatuur on kõige kõrgeim temp, mis siiani on olnud. Eile oli "wow" 11kraadi peale, siis täna ei uskunud me oma silmi.

Hommikusöögi otsustasime süüa terrassi peal. Meie tavaline hommikusöök on nädalavahetustel 12 ajal:) siis kui teistel lõuna:S Hommikusöökide valmistamine pole õnneks minu õlul. G. meeldib väga väga kokata, ta on meil omlettide meister. Edasi mõtlesin, et mis täna teha:) palju ei kulunud aegagi, kui välja mõtlesin. Vastus oli kohe otse minu ees. Meeletu harimata maalapp, peaaegu võsasse kasvanud, kus olid mitme aasta lehed ja risu.

Kahju, et ei teinud "Enne" ja "Pärast" fotot. Maapind on kaldes, oleks natuke kõrgem, siis saaksid pisemad allagi kelgutada talvel. Kokkuvõttes turnisin seal 4 tundi koos aiakääride ja rehaga. Samal ajal pidin vaatama, kuidas mu kullakallis peika istub terrassil, jalad laua peal, läpakas süles ja töötab "arvutiga". Ma olin maru vihane, et ta mind ei aidanud, siis hakkasin plaani tegema, kuidas teda tööle saada:) Kokkuvõteks kärutas ta siis kogu sodi ja lehed minema, mida oli oma 10 kärutäit. 4 tundi vs. 20 min. pole just aus, aga ma tean, et tal on palju tööd. Tema töö ongi ju arvutiga...Silly me:S

Taimed kasvavad jõudsalt ja mul pole õrna aimugi, mis nendega edasi teha. Millal on harvendamise aeg, millal õue lähevad...??? Peab hakkama internetist vastuseid otsima:) Aiamaa kaevamine tundub olevat järgmise nädalavahetuse kohustus...uhhh, see on suur töö, sest ega siinne maastik pole sile nagu Eestis, siin on kaldu, viltu ja mättaline. Ainult maja ümbrus on  tasane, 5 meetrit majast läheb juba järsk mägi alla:) Tooge oma lapsi siia mängima:)

Mul homme koolipäev jälle. Kaks nädalat veel, siis hakkab vaheaeg. Alguses oli plaan Eestisse tulla, aga piletite hinnad on lihtsalt nii hullud, et peame natuke edasi lükkama. Tulemata ma ei jäta, sest suve riideid ja jalanõusid on vaja. Plaan oli ka jalgratas siia lennutada, 30 euri pidid lennuki tasu olema. Nüüd hoiame pidevalt silmad lahti, kui tulevad hea hinnaga piletid müüki, siis tuleb ka sõit.

Ilusat pühapäeva jätku :)

No comments:

Post a Comment