Saturday 30 April 2011

Palav Bergen

Ilm on meelatult ilus, lõunaks venitab 20 ikka välja:) viimased kolm päeva olen veetnud terrassil ja natuke jumet saanud. Homme on meil plaanis minna botaanikaaeda, kus me saame kokku 3 perega. Kõigi perede naised käivad minuga koos norra keeles. Üks inglise pere, üks prantsuse pere ja üks inglise/norra pere ja meie. Poisil saab huvitav olema, sest seal on palju lapsi homme. Teeme väikse grilli ja naudime kena ilma. Norrakatel on kombeks ainult vorste süüa, mitte nagu Eestis hunnikute viisi liha mmmm. Eesti liha on ikka nii hea, ükskõik kus ma ka ei elaks, ikka on tunne sama. Maitse on puhtam ja praadides ei tule liiter vett välja. Kuigi Amsterdamis oli ka väga maitsev liha.

Toidupoodides on siin nii väike valik, et hale lihtsalt. Selliseid super ja hüpermarketeid siin ei eksisteeri, sest neil pole nii palju kaupa, et seda täita. Eesti on täis leedu, läti, poola jne toitu, siin on saada võibolla mõni üksik rootsi ja taani toode. Valik on väga väike ja norrakad ise ka tevad seda. Nad kannatlukud inimesed ja keegi häält ei tee. Norra teed on nii kitsad, et kui meil on pikem sõit, siis ma saan teepeal 10 infarti. Raha ei ole-selline on poliitikute vastus. Vaesele maale kolisin ikka;) Maantee Bergenist-Arnasse(kus me elme) on üherealine, seega kui mõni aeglane on ees, siis venib sõit väga pikaks. Valgusfooride asemele ehitatakse ringe, et kiirust maha saada. Kui mõnes kohas on avarii, siis lahenduseks on kiiruspiirangud väiksemaks teha. See sama Bergeni tee on 90st jõudnud 60 peale. Varsti kõnnime;)

Igapäev müttan aias, kaevan ja istutan, niidan jne. Loodan, et mu lilled kasvavad seemnest ilusaks ja tugevaks, siis saan ilusa ja värvilise aia. Nüüd ei viitsi enam majas midagi teha;) koristamine on juba veninud 1 korra peale nädalas.

Varsti on mul 3 kursus läbi, järgmisega kohe ei jätka. Plaanisime nii, et millalgi siis, kui ma Eestist tagasi tulen hakkan jälle pihta.Tundub, et keegi minu grupist praegu ei jätka. Oleks lahe jälle sama rahvaga jätkata.

Kuhu kõik rahvas kadunud on Skypis pole kedagi näinud?

1 comment:

  1. Millal sa siis eesti? Ma vist enne augustit ei venita välja kahjuks ... aga sa v6id mulle alati siia külla tulla :)

    Tschüss!!

    ReplyDelete