Monday 23 May 2011

Hirmus torm, vihm, tuul-sellised on siin olnud minu viimased 2 nädalat. Paar viimast päeva on veel eriti tormised olnud. Istusin isegi akna alt ära, sest selline tunne, et puu kukub maja peale. Tundub, et tormile ja vihmale ei tule lõppu nii pea, vähemalt pika prognoosi järgi:(

Lõpuks sai ka siis pildid arvutisse tõmmatud ja mõne ma panen siia üles ka.

Aiamaa kaevamine

Ja siis, kui lõpuks valmis sai

Selle pisikese aiamaa tegemine võttis nii palju energiat, et poole kaevamise peal, mõtlesin pooleli jätta. See oli ikka nii raske, tehnikat oleks vaja olnud:) Suur kummardus esi-esivanematele igastahes;) Kasti ei pidanud õnneks mina tegema, ma mõtlesin üldse ilma selleta, aga kokkuvõtteks tuli kena asjandus algajate kohta. Tomatitaimedest ei tulnud meil ükski välja, nad ei kasvanud üldse ja ma tegelt ei viitsinud nendega enam tegeleda ka. Kasta ja hoolda, aga kui päikest pole, siis pole ka tomateid.

See pilt on juba vanast ajast, kevadel tehtud. Ühel laupäeval läksime lähedal asuvasse botaanikaaeda, mille ilu me muidugi siis veel ei näinud. Umbes kuu tagasi käisime mõnedega minu kursuselt seal uuesti, seekord ainult grillimas. Vaatepilt oli palju ilusam ja värvilisem, varsti peaks uuesti minema, siis saab jälle imetleda lillede ilu. Nagu minu vanaemal on kombeks ütelda, et armasta lillede ilu, need ei tee südamele valu;)

Mul on jäänud veel nati üle kuu aja Eestini, üritan vastu pidada, kuigi päevad venivad siin üksi olles. Just eriti selliste ilmadega, kui 24/7 sajab, aga kui on ilusad kuivad ilmad, siis ma ei nuriseks.
Ma arvasin, et mul on rohkem pilte, aga arvatavasti on need minu kaameras siis.
Ma pean nüüd kööki suunduma, üritan homme jätkata.

No comments:

Post a Comment