Sunday 15 May 2011

Ilusad ilmad on Bergenist kadunud, nüüd oleme jälle vihmalainel. Ei jõua murugi lõigata, sest see kasvab nii kiiresti. Kui tuleb mõni kuivem hetk, siis ronin kohe õue. Olen eriliseks aia fanaatikuks hakanud, lõiguks ja rohiks koguaeg. Lõpus tõmbasime ka hunniku pilte digikast arvutisse, eks mingi päev saab huvitavama sissekande teha siis.

Üks hea uudis, siis lõpuks:) Olen juba kaua-kaua-kaua rääkinud Eestisse tulekust ja pole tulnud. Nüüd on siis asi kindel, piletid ostetud:) tripp toimub siis 29.06-16.07. Kellegil ägedaid plaane selleks ajaks? Tahaks väga telkima minna kuskile ja lõpuks ometi ka Hiiumaale jõuda. (Pole ju kunagi käinud...häbi...) Viimase nädala oleme kaksi, arvatavasti tuleb palju tiirutamist üle Eesti. Ma pean nädalase programmi kokku panema. Kindlasti mõned päevad Lõuna-Eestis, et mõned sugulased üle vaadata. Peab vist googeldama hakkama ja otsima, mida huvitavat on turistidele. Kooliajal sai käidud igalpool, aga ma ei mäleta enam kus :S kuskil sai nähtud koopaid, kuskil kodu muuseume jne. Minule sobiks ka hästi nädal spaas:D

Kool on mul läbi kuni aug-septembrini ja siis millalgi jätkan. Kodus me ikkagi ei räägi norra keeles, ma räägin ainult poisiga ja seda ka tite keeles enamasti. Ma juba ütlesin, et te peate julmad olema ja mitte ingl. keeles rääkima, muidu asjad ei hakka muutuma ja koolis õppimisest pole kasu.

Peale Eesti pakkime jälle asjad kokku ja lähme reisule. Minu lapsepõlve unistus täitub 20 aastat hiljem, kui me läheme Legolandi. Enam see muidugi unistus ei ole, aga kui ma youtubist videot selle kohta vaatsin, siis pole ime, et ma sinna nii väga tahtsin minna. Meeletult suur, veepargid jne. Saab huvitav suvi olema;)

No comments:

Post a Comment